۲۱ دی ۱۳۸۶، ۱۳:۳۵

دبیرکل حزب الله لبنان عمرو موسی را به تداوم مذاکرات با عون فرا خواند

دبیرکل حزب الله لبنان عمرو موسی را به تداوم مذاکرات با عون فرا خواند

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان در دیداری که دبیرکل اتحادیه عرب با وی داشت، تاکید کرد: میشل عون به نمایندگی از گروه های مخالف مسئول مذاکرات سیاسی است و ادامه مذاکره با وی نتایج خوبی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه السفیر، عمرو موسی روزگذشته روز دوم کاری خود را در بیروت با دیدار با سید حسن نصرالله به پایان رساند.

دراین دیدار "حاج حسین خلیل" معاون سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان و محمود قماطی از اعضای شورای سیاسی این جنبش و همچنین هشام یوسف، عبدالرحمن الصلح، طلال الامین و جهاد عیسی ازطرف دفتردبیرکل اتحادیه عرب حضور داشتند.

درخلال این دیدار آراء و نظرات دوطرف درباره ابتکارعمل اتحادیه عرب بیان شد و سید حسن نصرالله نیز به عمرو موسی گفت که میشل عون (رهبرجریان ملی آزاد) به نمایندگی از گروه های مخالف مسئول مذاکرات سیاسی است.

دبیرکل جنبش حزب الله لبنان درادامه این دیدار به دبیرکل اتحادیه عرب نصیحت کرد که مذاکرات با میشل عون را به منظور رسیدن به نتایج امیدوارکننده ادامه دهد.

سید حسن نصرالله در خلال این دیدار براین موضوع تاکید کرد که گروه های مخالف درصدد مشارکت فعال هستند و نه مشارکت صوری.

عمرو موسی دبیرکل اتحادیه عرب چهارشنبه با هدف حل بحران لبنان وارد بیروت شد و تاکنون با نمایندگان گروه های سیاسی لبنانی مذاکراتی انجام داده است.

کد خبر 619264

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha